16. 2. 2015

Overnight oats


Hledala jsem zdravý recepty a nápady na sváču do školy a objevila jsem tuto úžasnou věc, o kterou bych se teď s vámi chtěla podělit. Zjednodušeně jde o to, že si naložíte do lednice ovesné vločky v jogurtu, které se přes noc nasáknou a ráno z toho máte skvělou ovesnou kaši !! Úžasná věc pro lidi, kteří - jako já - milují snídaně.


Základem jsou ovesné vločky, ať už celé nebo drcené, ke kterým přidáte bílý jogurt (nebo mléko) zhruba v poměru 1:1. K tomu přimícháte nějaké ovoce a další chuťovky, jako třeba semínka, oříšky, kousky čokolády ... Pokud chcete mít ovesnou kaši sladší, můžete ji i dochutit medem. Do té mé, kterou mám na fotkách, jsem přidala banán nakrájený na kostičky, skořici a med. Samozřejmě si tam ovoce můžete přidat až ráno, aby bylo čerstvější :) 


Fantazii se meze nekladou. Můžete zkusit smíchat různé druhy ovoce a získat tím nové kombinace chutí.



Doporučuji přes noc zavřít do sklenky nebo krabičky s víčkem a ráno ještě zlehka protřepat, jogurt totiž rád klesá ke dnu. Pokud vás to zaujalo, pro inspiraci stačí na pinterestu zadat do vyhledávání "overnight oats" nebo kliknout sem a vyjede vám spoooousta receptů. 

Žádné komentáře:

Okomentovat