1. 1. 2015

Kde hledám inspiraci já

A kde hledám inspiraci na webu já? Moje nejoblíbenější stránky jsou:

weheartit.com
Poslední dobou ji využívám málo, ale pokaždé se sem vracím pro nápady!! Líbí se mi, že si zde můžete tvořit kolekce obrázků - např. podle témat. Já osobně tady hledám nejvíc inspirace pro oblečení...


A co třeba nápady na cestování ?


Hodně inspirace se zde dá najít i pro lahodná jídla:




pinterest.com
S pinterestem to je už zajímavější. Podobně jako u weheartit si i tady tvoříte tzv. nástěnky, kam připínáte fotky. Úžasné na tom je, že u většiny fotek jídel máte i odkaz na stránku s receptem!! U diy věcí máte zase odkaz na blog, kde najdete i návod. Prostě úžasné.

Miluju skandinávský styl interiérů. A proto: co může být skvělejšího, než bílá, černá a šedá ve spojení s přírodou, čistotou a jednoduchostí severu?


Pokud i vy patříte mezi lidi, kteří si to rádi dělají sami (haha..), můžou vás zaujmout tyhle úžasný nápady:


Něco pro příznivce jógy a cvičení:


A jak nachystat jídlo, aby chutnalo ještě líp?


x x