13. 1. 2015

Make-up bag



Posledních pár týdnů jsem se snažila fakt urputně sehnat novou malou makeup tašku... Jenže jsem hrozně vybíravá a proto mi shánění věcí vždycky zabere hrozně dlouhou dobu. Tak jsem si řekla - "Proč si ji prostě neušiju sama?" A tak jsem si ji taky ušila. Výsledek stál fakt za to, vypadala úžasně. A tak jsem ušila další dvě.Ehm...


Na první pohled vůbec nevypadá, že je homemade. Pokud ale prozkoumáte vnitřek, přesvědčíte se o opaku. Jo, na těch vnitřních švech ještě trochu zapracuju. Nicméně pokud byste si chtěli taky něco podobnýho ušít, zkuste návod třeba tady nebo tady. Není to žádná věda. Nejvíc času mi zabralo naučit se, co všechno znamenají ty čudlíky a kolečka na šicím stroji a k čemu a jak se používají. Zbytek už je hračka. Hlavně, pokud vás takovýhle věci baví, určitě doporučuju vyzkoušet a ušít si vlastní tašku/pouzdro!!

Nechtěla jsem kupovat zbytečně drahý látky, a tak jsem zašla do sekáče, kde jsem za 29,- koupila černou sukni z pevnějšího materiálu. Dal se z ní i odpárat super tenkej zip, který se dal hned použít.
Při šití jsem 2x zlomila jehlu a asi milionkrát se mi přetrhla nebo vyvlíkla niť, což pěkně zacloumá s vašima nervama. Cchce to ale zatnout zuby a s úsměvem šít dál, výsledek za ten čas a bolavý prsty fakt stojí. 

Tašky jsem dělala dvouvrstvý. Zvenku je černá pevná látka a zevnitř jemnější bílá.
Musím říct, že mě to celkem chytlo a jsem teď namotivovaná zkusit něco dalšího. Máte nějaké tipy?


Žádné komentáře:

Okomentovat